loading...
دانلود آهنگ ایمان ناجی یار
بازدید : 204 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ایمان ناجی یار


دانلود آهنگ جدیدایمان ناجی به نام یار
دانلود آهنگ جدید و زیبای ایمان ناجی به نام یار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ایمان ناجی به نام یار متن آهنگ
تکست آهنگ یار از ایمان ناجی
Download New Music By Iman Naaji Called yar
Download New Song By Iman Naaji - yar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Iman Naaji yar
متن آهنگ ایمان ناجی یار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان یار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Iman Naaji Adında yar
Şarkı Sözleri yar itibaren Iman Naaji
şarkı indir yar - Iman Naaji Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir yar - Iman Naaji kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ایمان ناجی به نام یار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ایمان ناجی به نام یار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یار - ایمان ناجی

Yeni şarkı indir Iman Naaji Adında yar

Şarkı Sözleri yar itibaren Iman Naaji



صد دفعه هربار من دلتنگتم انگار
Yüz kere seni özledim
شدم گرفتار ای وای از این یار
Bu adam tarafından yakalandım
گفتم من ای داد ای داد و بیداد
'Oh, başardım!' Dedim.
نمیری از یاد ای دست مریزاد
Hafızanı unutmayacaksın
همه دارو ندارم چه خوبه روزگارم
Tüm ilaçlara sahip değilim
بی تو ناسازگارم منم عاشق یارم
Ben sana aşığım
دلم چه بیقراره چشام به انتظاره
Ne kadar huzursuz bir göz bekliyorum
دیگه دوام نداره واسه دیدن یاره
Görmek artık sürmeyecek
تو هم یار من باش عزیز دلدار من باش
Arkadaşım ol sevgili sevgilim
تو عشق راز دار من باش بار ناز دار من باش
Gizli aşkım ol Sevgili yüküm ol
توو این سکوت شبهام بی تو تنهای تنهام
Sensiz bu sessiz kabussun
من ای حسو نمیخوام تویی امید فردام
Yarın için umut etmeni istemiyorum
با تو میشم دور از غم توو یادم تویی هر دم
Seninle kederden uzak olacağım her seferinde seni hatırlıyorum
بی تو جایی نرفتم به عشقت عاشق هستم
Hiçbir yere gitmeden sana aşık oldum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 415
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 9,703
  • بازدید کلی : 88,008
  • کدهای اختصاصی