loading...
دانلود آهنگ سینا پارسیان خاک
بازدید : 15 پنجشنبه 29 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ سینا پارسیان خاک


دانلود آهنگ جدیدسینا پارسیان به نام خاک
دانلود آهنگ جدید و زیبای سینا پارسیان به نام خاک با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سینا پارسیان به نام خاک متن آهنگ
تکست آهنگ خاک از سینا پارسیان
Download New Music By Sina Parsian Called Khak
Download New Song By Sina Parsian - Khak
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sina Parsian Khak
متن آهنگ سینا پارسیان خاک به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خاک و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sina Parsian Adında Khak
Şarkı Sözleri Khak itibaren Sina Parsian
şarkı indir Khak - Sina Parsian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Khak - Sina Parsian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام خاک با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام خاک با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خاک - سینا پارسیان

Yeni şarkı indir Sina Parsian Adında Khak

Şarkı Sözleri Khak itibaren Sina Parsian



یک‌ نظر بر یار کردم یار نالیدن گرفت
Şikayet etmekten hoşlandığım bir yorumum var
یک نظر بر ابر کردم ابر باریدن گرفت
Bulut hakkında bir yorum var Yağmur yağıyordu
یک نظر بر باد کردم باد رقصیدن گرفت
Bir yorumum var Rüzgar dans ediyordu
یک نظر بر کوه کردم کوه لرزیدن گرفت
Dağ hakkında bir yorum aldım Dağ titriyordu
رنگ زردم را بیین برگ خران را یاد کن
Sarı rengi hatırla  
با بزرگان کم نشین افتادگان را یاد کن
Yaşlılara düşenleri hatırla
مرغ صیاد توام افتاده ام در دام عشق
Ben sana aşık oldum
یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن
Ya öldür ya da tohumla ya da kafesi serbest bırak
تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست
Duvara yaslandım
تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست
Duvara yaslandım
خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت
Toprak bana aşık olandan farklı değil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 1,015
  • بازدید سال : 7,782
  • بازدید کلی : 86,087
  • کدهای اختصاصی