loading...
دانلود آهنگ علیرضا گیلانی بتو گفتم
بازدید : 100 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علیرضا گیلانی بتو گفتم


دانلود آهنگ جدیدعلیرضا گیلانی به نام بتو گفتم
دانلود آهنگ جدید و زیبای علیرضا گیلانی به نام بتو گفتم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علیرضا گیلانی به نام بتو گفتم متن آهنگ
تکست آهنگ بتو گفتم از علیرضا گیلانی
Download New Music By Alireza Gilani Called Be To Goftam
Download New Song By Alireza Gilani - Be To Goftam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Alireza Gilani Be To Goftam
متن آهنگ علیرضا گیلانی بتو گفتم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بتو گفتم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Alireza Gilani Adında Be To Goftam
Şarkı Sözleri Be To Goftam itibaren Alireza Gilani
şarkı indir Be To Goftam - Alireza Gilani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Be To Goftam - Alireza Gilani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علیرضا گیلانی به نام بتو گفتم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا گیلانی به نام بتو گفتم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بتو گفتم - علیرضا گیلانی

Yeni şarkı indir Alireza Gilani Adında Be To Goftam

Şarkı Sözleri Be To Goftam itibaren Alireza Gilani



یادت مونده که غربت و تو کردی همدم و یارم
Dışarı çıktığını hatırladın ve benim yoldaşım oldun
به من گفتی برو دیگه که من قصد شفر دارم
Bana şimdi minnettar olacağımı söyledin
سفر کردی به تنهایی منو تنها رها کردی
Yalnız seyahat ettin, beni yalnız bıraktın
تو و ترک منه عاشق تو یار بی وفا کردی
Sen ve ben sizi sadakatsiz arkadaşınıza aşık ediyoruz
واسه تو قصه ی رفتن به رویای طلایی بود
Bu senin için altın bir rüyaydı
برای من که میموندم یه کابوس از جدایی بود
Benim için kalmak ayrılık kabusuydu
نکن بازی با قلبم تو بیش از این نیازارم
Kalbimle oynama, daha fazlasına ihtiyacım var
نمیخواهم تورا دیگر که من قصد سفر دارم
Seni artık istemeyeceğim seyahat edeceğim
برو بار دگر ای یار مرا دست خدا بسپار
Tekrar git dostum, Tanrı'nın elinde
برو هرجا که میخواهی خداحافظ تورا ای یار
Hoşçakal demek istediğin yere git

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 826
  • بازدید سال : 8,806
  • بازدید کلی : 87,111
  • کدهای اختصاصی