loading...
دانلود آهنگ هادی فتحی باش برای من
بازدید : 91 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ هادی فتحی باش برای من


دانلود آهنگ جدیدهادی فتحی به نام باش برای من
دانلود آهنگ جدید و زیبای هادی فتحی به نام باش برای من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
هادی فتحی به نام باش برای من متن آهنگ
تکست آهنگ باش برای من از هادی فتحی
Download New Music By Hadi Fathi Called Bash Baraye Man
Download New Song By Hadi Fathi - Bash Baraye Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hadi Fathi Bash Baraye Man
متن آهنگ هادی فتحی باش برای من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان باش برای من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hadi Fathi Adında Bash Baraye Man
Şarkı Sözleri Bash Baraye Man itibaren Hadi Fathi
şarkı indir Bash Baraye Man - Hadi Fathi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bash Baraye Man - Hadi Fathi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید هادی فتحی به نام باش برای من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هادی فتحی به نام باش برای من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید باش برای من - هادی فتحی

Yeni şarkı indir Hadi Fathi Adında Bash Baraye Man

Şarkı Sözleri Bash Baraye Man itibaren Hadi Fathi



باش برای من فقط برای من گریه هاش برای من
Benim için ol, sadece benim için, benim için ağla
دیونه شد دوباره پا به پای من دوباره زل بزن توی چشای من
Gözlerime tekrar ayaklarıma bakmak delilik
باش برای من کسی رو هیچوقت نیار به جای من
Benim için orada ol, benden başka kimseye ihtiyacım yok
چه خوبه هستی تو لحظه های من وای خدای من
Benim anlarımda ne kadar iyisin, Tanrım
با تو دلم یه جور خاصه انگار عاشقت شدم
Seni özel bir şekilde seviyorum
میخوام باشی از این به بعد واسه خودم
Bundan sonra benim için olmanı istiyorum  
منه روانی حال عاشق توم
Sana psikolojik olarak aşığım
  I'm in love with you psychologically
Sana psikolojik olarak aşığım
تو نگاه تو دیونه میشه این دل دیونه باز
Gözlerinde çılgın görünüyorsun, bu çılgın kalp açık
با این دلی که عاشقت شده بساز
Sevdiğin kalple yap
بذار که زندگیم توی چشات شروع شه باز
Hayatım gözlerinde başlasın
با تو بی حواس میشه دلم بگو حواس تو کجاست
Dikkatinizi dağıtamazsınız.
از اولش یه حس خاصی بین ماست مغرور خاص مغرور خاص
Başından beri aramızda özel bir his, gururlu gurur, özel gurur var

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 1,577
  • بازدید سال : 9,557
  • بازدید کلی : 87,862
  • کدهای اختصاصی