loading...
دانلود آهنگ مهدی آریا روانی
بازدید : 19 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی آریا روانی


دانلود آهنگ جدیدمهدی آریا به نام روانی
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی آریا به نام روانی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی آریا به نام روانی متن آهنگ
تکست آهنگ روانی از مهدی آریا
Download New Music By Mahdi Arya Called Ravani
Download New Song By Mahdi Arya - Ravani
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Arya Ravani
متن آهنگ مهدی آریا روانی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان روانی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahdi Arya Adında Ravani
Şarkı Sözleri Ravani itibaren Mahdi Arya
şarkı indir Ravani - Mahdi Arya Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ravani - Mahdi Arya kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام روانی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی آریا به نام روانی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید روانی - مهدی آریا

Yeni şarkı indir Mahdi Arya Adında Ravani

Şarkı Sözleri Ravani itibaren Mahdi Arya



یه زخم عمیقی به قلبم زدی که آخر یه روز منو میکشه
Kalbimde bir gün beni öldürecek derin bir yaran var
یه ادم رو دیوونه کردی و هنوز تو هوات نفس میکشه
Bir adamı delirtiyorsun ve hala havada nefes alıyor
هنوزم همش یاد تو با منه هنوزم نشد رفتنت باورم
Seni hala benimle hatırlamıyorum, hala gittiğine inanıyorum
خیال میکنم پیش رومه چشات
Bence gözlerin üzerimde
خودم رو تو آغوش تو میبرم
Kendimi kollarına koydum
روانی بیا برس به داد من
Psikolojik olarak, bana bir fırça ver
تنهایی بریده شد امون من
Yalnız kesildim
روانی تموم هست من تویی تو
Her yerimde
بدون تو خیلی به من سخت گذشت
Sensiz benim için çok zordu
دیگه قلب من حتی به زور میزنه
Kalbim bile çarpıyor
اونی که تو آینه دیدم یه روز یکم پیره اما شبیه منه
Aynada gördüğüm bir günlüktü ama bana benziyordu
شکسته شدم تو نبودت همش
Kırıldım, hiç orada değildin
اینو هم بدون که نمیبخشمت
Bu seni affetmeden
به جایی رسیدم که دائم میگم
Sürekli söylediğim noktaya geldim
اصلا کاش از اول نمیدیدمت
Keşke seni en başından beri görmeseydim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 1,335
  • بازدید سال : 9,315
  • بازدید کلی : 87,620
  • کدهای اختصاصی